Ugrás a fő tartalomhoz

Som Község Önkormányzatának hivatalos honlapja

 

Lakosságszám: 706 fő (2022)

| Ön a(z) 1226584 látógatónk
Közadatkereső
Magyar Falu Program

Som község

Közérdekű adatok

Som Község Önkormányzatának közzétételi listája

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 37. §-ában foglalt közzétételi kötelezettség teljesítése, figyelemmel a közérdekű adatok elektronikus közzétételére, az egységes közadatkereső rendszerre, valamint a központi jegyzék adattartalmára, az adatintegrációra vonatkozó részletes szabályokról szóló 305/2005. (XII. 25.) korm.rendeletben, valamint a közzétételi listákon szereplő adatok közzétételéhez szükséges közzétételi mintákról szóló 18/2005. (XII. 27.) IHM rendeletben foglaltakra.

1.Szervezeti, személyzeti adatok.

1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők

I. Közzétételi egység: Elérhetőségi adatok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Hivatalos név (teljes név)

 Som Község Önkormányzata

-

-

 2. Székhely

 8655 Som, Ady Endre utca 35/A.

-

-

 3. Postacím (postafiók szerinti címe, ha van)

 8655 Som, Ady Endre utca 35/A.

-

-

 4. Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal)

 84/582-001

-

-

 5. Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal)

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 6. Központi elektronikus levélcím

 polgarmester@som.hu

-

-

 7. A honlap URL-je

 www.som.hu

-

-

 8. Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme)

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

-

-

 9. Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 10. Az ügyfélfogadás rendje

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal:

Hétfő-Csütörtök: 8.00-12.30, 13.00-15.30

Péntek: 8.00- 12.00

2015. április

-

II. Közzétételi egység: A szervezeti struktúra

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A szervezeti struktúra ábrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével)

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1152

 

2019. október

-

III. Közzétételi egység: A szerv vezetői

 Adat megnevezése

 Megjegyzés

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A szerv vezetőjének, vezetőinek, valamint testületi szerv esetén a testületi tagok neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)

Polgármester: Kovács Szilveszter, tel: 84/582-00, e-mail: polgarmester@som.hu, 8655 Som, Ady Endre utca 35/A.

Testületi tagok: Sipos Tibor alpolgármester, Bertalan Lajosné, Sutyor Szabolcs, Ulrichné Mészáros Zita.

Jogi és ügyrendi bizottság: Bertalan Lajosné elnök, Sutyor Szabolcs alelnök, Ulrichné Mészáros Zita képviselő tag.

Jegyző: Budainé Vajk Ildikó

Aljegyző: Koltai Bernadett

2019. október

-

 2. A szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)

Polgármester: Kovács Szilveszter, tel: 84/582-00, e-mail: polgarmester@som.hu, 8655 Som, Ady Endre utca 35/A.

Jegyző: Budainé Vajk Ildikó, tel:84/580-022/19, email: jegyzo@sagvar.hu, postacím: 8654 Ságvár, Fő utca 16.

Aljegyző: Koltai Bernadett, tel: 84/580-022/18, e-mail: aljegyzo@sagvar.hu, postacím: 8654 Ságvár, Fő utca 16.

2019. október

-

1.2. A felügyelt költségvetési szervek

I. Közzétételi egység: A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím)

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

 

2013. január

-

 2. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek honlapjának URL-je

www.sagvar.hu

2013. január

 

 3. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

ügyfélfogadás rendje:

Hétfő-Csütörtök: 8.00-12.30, 13.00-15.30

Péntek: 8.00- 12.00

2015. április

 

 

Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím)

Ságvár és Környéke Önkormányzati Feladatellátó Társulás

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

2013. július

 

 2. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek honlapjának URL-je

www.sagvar.hu

2013. július

 

 3. A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

ügyfélfogadás rendje:

Hétfő-Csütörtök: 8.00-12.30, 13.00-15.30

 Péntek: 8.00- 12.00

2015. április

 

1.3. Gazdálkodó szervezetek

I. Közzétételi egység: A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek a közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 2. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 3. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek képviselőjének neve

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 4. A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetekben a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

1.4. Közalapítványok

I. Közzétételi egység: A szerv által alapított közalapítványok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Azon közalapítványok neve, amelyeket a közfeladatot ellátó szerv alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 2. A fentiek szerinti közalapítványok székhelye

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 3. A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

1.5. Lapok

I. Közzétételi egység: Lapok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 2. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok szerkesztőségének és kiadójának neve és elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím)

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 3. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok főszerkesztőjének a neve

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv

I. Közzétételi egység: Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe

1. Somogy Vármegyei Kormányhivatal

postacím: 7400 Kaposvár, Nagy Imre tér 1.

Tel: 85/502-600

e-mail: hivatal@somogy.gov.hu

honlap: www.somogy.gov.hu

 

2. Azon döntések esetén, ahol a jogszabály alapján közigazgatási per lefolytatásának van helye az eljáró bíróság:

Pécsi Törvényszék

cím:7623 Pécs, Rákóczi út 34

telefon: 72/503-500

weboldal: https://pecsitorvenyszek.birosag.hu/

3. A polgármester, illetve a jegyző által átruházott hatáskörben meghozott döntései ellen benyújtandó fellebbezés:

Ságvár Község Önkormányzatának Képviselő-testülete

8654 Ságvár, Fő u. 16.

Tel: 580-022

e-mail: jegyzo@sagvar.hu

honlap: www.sagvar.hu

 

 

2023. január

Somogy Megyei Kormányhivatal

7400 Kaposvár, Nagy Imre tér 1.

Tel: 85/502-600

e-mail: hivatal@somogy.gov.hu

www.somogy.gov.hu

 2. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje

1. Somogy Vármegyei Kormányhivatal

postacím: 7400 Kaposvár, Nagy Imre tér 1.

Tel: 85/502-600

e-mail: hivatal@somogy.gov.hu

www.somogy.gov.hu

https://www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy/szervezeti-egysegek

 

2. Pécsi Törvényszék

cím:7623 Pécs, Rákóczi út 34

telefon: 72/503-500

weboldal: https://pecsitorvenyszek.birosag.hu/

3. Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal Ügyfélszolgálata

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

ügyfélfogadás rendje:

Hétfő-Csütörtök:8.00-12.30,13.00-15.30, Péntek: 8.00- 12.00

2023. január

Somogy Megyei Kormányhivatal

7400 Kaposvár, Nagy Imre tér 1.

Tel: 85/502-600

e-mail: hivatal@somogy.gov.hu

www.somogy.gov.hu

https://www.kormanyhivatal.hu/hu/somogy/szervezeti-egysegek

 

1.7. Költségvetési szervek

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, működési engedélye

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 85. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján Ságvár, Som és Nyim Községek Önkormányzatai 2013. január 1-jei hatállyal határozatlan időtartamra hozták létre.

Ságvári KÖH Alapító okirat:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1354

 

2013. január

Ságvári KÖH Alaptó okirat:

http://www.som.hu/dokumentumok/kozbeszerzesi-terv

 2. A költségvetési szerv vezetője, honlapjának elérhetősége

Budainé Vajk Ildikó jegyző

www.sagvar.hu

2015. december

 

2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

I. Közzétételi egység: A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege

Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének

16/2014. (XI.26.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/16/2023-03-02

 

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1154

 

http://www.sagvar.hu/content/dok/KozzeteteliListak/Onkormanyzat/03_Adatvedelmi_es_Adatbiztonsagi_Szabalyzat_Sagvari_KOH_002.pdf

 

 

2023. április

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/16/2022-02-26

 

 2. Az országos illetékességű szervek, valamint a fővárosi és megyei kormányhivatal esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató szövege magyar és angol nyelven

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1155

 

2021. április

-

II. Közzétételi egység: A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése

http://sagvar.hu/nyomtatvanyok.htm

 

A nyomtatványok almenüben ki kell választani az adott ügytípust a legördülő menüből.

 

 (ügymenetek + letölthető nyomtatványok)

 

2021. április

-

 2. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv illetékességi területe

Az 1. pontban részletezve.

 

-

-

 3. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása

 Az 1. pontban részletezve.

 

 

-

-

 4. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege

 Az 1. pontban részletezve.

 

 

-

-

 5. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az alapvető eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás

Az 1. pontban részletezve.

 

-

-

 6. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/11

Fax: 84/380-011

e-mail: ugyfelszolg@sagvar.hu

ügyfélfogadás rendje:

Hétfő-Csütörtök: 8.00-12.30, 13.00-15.30

 Péntek: 8.00- 12.00

 Rövid név: SKNMK                 

 KRID: 107033347

 

Som Község Önkormányzata Hivatali kapu elérhetősége:

Rövid név: SMXMS

 KRID: 554184343

 

2021. április

-

 7. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására, elintézésére, fellebbezésére nyitva álló határidő

Az 1. pontban részletezve.

 

-

-

 8. Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája

http://sagvar.hu/nyomtatvanyok.htm

A nyomtatványok almenüben ki kell választani az adott ügytípust a legördülő menüből.

 

2021. április

-

 9. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás

 https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato

 

 

2021. április

-

 10. Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről

Az 1. pontban részletezve.

 

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1156

 

2021. április

-

III. Közzétételi egység: Közszolgáltatások

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése

Ságvár Község Önkormányzata Képviselő-testületének a személyes gondoskodás körébe tartozó szociális alapellátásokról és a fizetendő térítési díjakról szóló 3/2014. (II.06.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/eli/v01/396189/r/2014/3/2023-04-01

 

A közművelődésről szóló 8/2020. (V. 19.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2020/8/2023-01-01

 

A nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtésére vonatkozó helyi közszolgáltatásról szóló 2/2014. (II. 05.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/2/2023-01-01

 

a helyi köztemetőről és a temetkezés rendjéről szóló 12/2013. (XI. 27.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2013/12/2021-10-01

 

a hivatali helyiségen kívüli és a hivatali munkaidőn kívül történő családi események létesítése engedélyezésének szabályairól és díjairól szóló 6/2017. (V. 25.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/321161

 

 

 

2023. április

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2423:2014:3:1:-:-:-/1/10

 

A közművelődésről szóló 8/2020. (V. 19.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:2020:8:1:-:-:-/1/10

A nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtésére vonatkozó helyi közszolgáltatásról szóló 2/2014. (II. 05.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:2014:2:1:-:-:-/1/10

Hulladékgazdálkodási közszolg.szerződés:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1157

 

 2. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása

 Az 1. pontban részletezve.

-

-

 3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás

Az 1. pontban részletezve.

-

-

 4. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke

 Az 1. pontban részletezve.

-

-

IV. Közzétételi egység: A szerv nyilvántartásai

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke

1.   Adatkezelés megnevezése: Méhtartók nyilvántartása

Az adatkezelés célja: Méhtartók nyilvántartásának kezelése, légi és kémiai védekezések, permetezések miatt

Az adatkezelés jogalapja: a méhállományok védelméről és a mézelő méhek egyes betegségeinek megelőzéséről és leküzdéséről szóló 70/2003. (VI. 27.) FVM rendelet

Az adatkezelés időtartama: Folyamatos

Az érintettek köre: a település közigazgatási területén található méhcsaládok tulajdonosa

Az adatok forrása: Közvetlenül az érintettől felvett, nyomtatvány alapján beadott

 

2.   Adatkezelés megnevezése: Állattartók nyilvántartása

Az adatkezelés célja: az állattartó állattartási tevékenységének megkezdéséről, illetve megszüntetéséről való tájékoztatás

Az adatkezelés jogalapja: az Állat-egészségügyi Szabályzat kiadásáról szóló 41/1997. (V. 28.) FM rendelet 34. § (1) bekezdés 

Az adatkezelés időtartama: Folyamatos

Az érintettek köre: a település közigazgatási területén található állattartó 100 egyedszám felett

Az adatok forrása: Közvetlenül az érintettől felvett, nyomtatvány alapján beadott

 

3.   Adatkezelés megnevezése: Ebek nyilvántartása
Az adatkezelés célja: Eb összeírás

Az adatkezelés jogalapja: az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 42/B. § (1)

Az adatkezelés időtartama: Háromévente egy alkalommal a tartás helye szerint illetékes települési önkormányzat eb összeírást végez, de az adatokat folyamatosan kezeli. (pl.: eb halál, született ebek)

Az érintettek köre: a település közigazgatási területén található eb tulajdonosok

Az adatok forrása: Közvetlenül az érintettől felvett, nyomtatvány alapján beadott

 

4.   Adatkezelés megnevezése: Integrált államháztartási számviteli rendszer, tárgyi
eszköz nyilvántartás, ingatlan vagyonkataszter nyilvántartás

Az adatkezelés célja: az önkormányzat és intézményei, mint az
államháztartás    önkormányzati    alrendszerébe   tartozó    szervek   vagyonának, gazdálkodásának - a mindenkori hatályos törvények és jogszabályok alapján - megfelelő, naprakész, tényszerű kezelése, feldolgozása, könyvelése és nyilvántartása
Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXCV. törvény (Áht.); 4/2013.Korm.

rendelet; 2000. évi C. törvény (számviteli törvény)

Az adatkezelés időtartama: a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően

Az érintettek köre: az önkormányzattal, illetve intézményeivel gazdasági kapcsolatban álló jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek, természetes személyek,

Az adatok forrása: Az Önkormányzattal és intézményeivel kapcsolatban álló gazdasági szereplőkkel megkötött szerződések, megállapodások, kiállított számlák, illetve a partnerektől beérkező számlák. A számlavezető banktól érkező bankkivonatok. Az önkormányzati, intézményi állományba helyezési bizonylatok, leltárak.

 

5.   Adatkezelés megnevezése: Helyi adó nyilvántartó rendszer

Az adatkezelés célja: a település közigazgatási területén a helyi adók nyilvántartása, kivetések kezelése, pénzforgalom, adókönyvelés, és az adózók személyes adatainak nyilvántartása

Az adatkezelés jogalapja: az önkormányzati adóhatóság hatáskörébe tartozó adók és adók módjára behajtandó köztartozások nyilvántartásának, kezelésének, elszámolásának, valamint az önkormányzati adóhatóság adatszolgáltatási eljárásának szabályairól szóló 37/2015. (XII. 28.) NGM rendelet

Az adatkezelés időtartama: a jogszabályban meghatározottak szerint

Az érintettek köre: az önkormányzat közigazgatási területén ingatlantulajdonnal rendelkezők, egyéni vagy társas vállalkozásban tevékenységet folytatók, egyéni vagy kereskedelmi  szálláshelyet üzemeltetők,  adók módjára behajtandó köztartozással rendelkezők, talajterhelési díj fizetésére kötelezettek, hatósági bizonyítvány kiállítását kérők, túlfizetéssel rendelkező természetes és jogi személyek

Az adatok forrása: Közvetlenül az érintettől bejelentkezési kötelezettség teljesítése vagy bevallás útján felvett, társhatóságoktól rendelkezésre bocsátott, belföldi jogsegély kérése útján rendelkezésre álló, a KEKKH Személyi adat- és Lakcím nyilvántartásából lekérdezett, TAKARNET Országos Ingatlan-nyilvántartás hálózatából lekérdezett adatok

 

6.   Adatkezelés megnevezése: Adatvédelmi incidens

   nyilvántartás

Az adatkezelés célja: Az önkormányzatnál előforduló adatvédelmi incidensek nyilvántartása; - az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, valamint az érintett tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az érintett személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat

Az adatkezelés jogalapja: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

Az adatkezelés időtartama: személyes adatokkal kapcsolatos incidens esetén 5 év, különleges adatokkal kapcsolatos incidens esetén 20 év

Az érintettek köre: Az adatvédelmi incidenssel érintettek

Az adatok forrása: Belső információk, bejelentések, Hatósági felhívás.

 

7. Adatkezelés megnevezése: Szociális és gyermekvédelmi ellátások igénybevételére jogosító adatbázis kezelése

Az adatkezelés célja: A jogszabályokban meghatározott rászorultságtól függő ellátások nyilvántartása - megállapított ellátások és elutasított kérelmek nyilvántartása

Az adatkezelés jogalapja: a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény; a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény; a települési támogatásról szóló önkormányzati rendelet,

Az adatkezelés időtartama: az adatkezelési cél megvalósulásáig, a jogszabályokban meghatározottak szerint - eseti vagy adott időszakra vonatkozólag megállapított ellátások

Az érintettek köre: az önkormányzat illetékességi területén lakcímmel vagy tartózkodási hellyel rendelkező természetes személyek, akik szociális vagy gyermekvédelmi ellátást igényelnek

Az adatok forrása: Közvetlenül az érintettől felvett.

 

8.  Adatkezelés megnevezése: Szállás engedélyek, kereskedelmi nyilvántartás, ipari tevékenységek nyilvántartása,

Az adatkezelés célja: A jogszabályokban meghatározott szálláshelyekkel, üzletekkel és telephelyekkel kapcsolatos nyilvántartások

Az adatkezelés jogalapja: a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX.29.) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdés; a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló 239/2009. (X.20.) Korm. rendelet; nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatás nyilvántartása a Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatásról szóló 173/2003. (X.28.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdése alapján, az Ipari tevékenység gyakorlására szolgáló telepekről vezetett nyilvántartás a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól szóló 57/2013. (II. 27.) Korm. rendelet 10.§ (2) bekezdése,

Az adatkezelés időtartama: A jogszabályokban meghatározottak szerint

Az   érintettek  köre:   Vállalkozások,   üzletet-  vagy   szálláshelyet  üzemeltető

természetes személyek, ipari tevékenységet végző vállalkozások,

 

9.  Adatkezelés megnevezése: vásárokról és piacokról vezetett nyilvántartás,

Az adatkezelés célja: a jogszabályban meghatározott vásárokkal és piacokkal kapcsolatos nyilvántartások

Az adatkezelés jogalapja: Vásárokról és piacokról nyilvántartás a vásárokról és  piacokról szóló 55/2009. (III.13.) Korm. rendelet 4 §. (5) bekezdése alapján

Az adatkezelés időtartama: a jogszabályokban meghatározottak szerint

Az   érintettek  köre:   az üzemeltetők,

Az adatok forrása: Kötelező bejelentés alapján

10.Adatkezelés megnevezése: zenés, táncos rendezvényekről vezetett nyilvántartás

Az adatkezelés célja: a jogszabályban meghatározott zenés és táncos rendezvényekkel kapcsolatos nyilvántartások

Az adatkezelés jogalapja: A zenés, táncos rendezvények nyilvántartása a zenés, táncos rendezvények működésének biztonságosabbá tételéről szóló 23/2011. (III. 8.) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdése alapján

Az adatkezelés időtartama: a jogszabályokban meghatározottak szerint

Az   érintettek  köre:   a zenés, táncos rendezvény szervezője, a rendezvénynek helyt adó építmény üzemeltetője,

Az adatok forrása: Kötelező bejelentés alapján

 

11.Adatkezelés megnevezése: Közigazgatási Szankciók Nyilvántartása

Az adatkezelés célja: a közigazgatási szankciók alkalmazásának fokozatossága,

Az adatkezelés jogalapja: a közigazgatási szabályszegések szankcióiról szóló 2017. évi CXXV. törvény 3. §-a, a közösségi együttélés szabályairól szóló önkormányzati rendelet

Az adatkezelés időtartama: a jogszabályokban meghatározottak szerint

Az   érintettek  köre:   az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, akinek, illetve amelynek a közigazgatási szabályszegésért való felelősségét a közigazgatási hatóság megállapította.

Az adatok forrása: a közigazgatási szankciót alkalmazó hatóság,

 

12. Az Adatkezelés megnevezése: polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartása

Az adatkezelés célja: a törvényben meghatározott adatok és változásaik gyűjtése és kezelése, azokról okiratok kiadása és törvényben meghatározott jogosultaknak adatok szolgáltatása.

Az adatkezelés jogalapja: a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény

Az adatkezelés időtartama: a jogszabályokban meghatározottak szerint

Az   érintettek  köre:   a törvényben hatálya alá tartozó állampolgárok

Az adatok forrása: az állampolgár lakcímbejelentése, az illetékes hatóság értesítései, határozatai,

 

13. Adatkezelés megnevezése: Nyilvántartás közérdekű adatigénylésekről

Az adatkezelés célja: A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság felé teljesítendő éves jelentéshez, a notórius adatigénylők által ugyanazon adatkörre vonatkozó adatigénylések elutasításához, továbbá az egyedi és különleges közzétételi listák kialakításához

Az adatkezelés jogalapja: az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

Az adatkezelés időtartama: személyes adatok tekintetében 1 év, egyéb adatok

tekintetében az egyedi iratkezelési szabályzat szerinti selejtezési idő

Az érintettek köre: Közérdekű adatigénylők

Az adatok forrása: A közérdekű adatigénylők által megadott adatok

 

14. Adatkezelés megnevezése: Bérszámfejtéshez adatkezelés, Kinevezések nyilvántartása
Az adatkezelés célja: Bérszámfejtéshez adatkezelés, jogviszonnyal kapcsolatos
adatok nyilvántartása, besorolás, képzettség, személyes adatok

Az adatkezelés jogalapja: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény

Az adatkezelés időtartama: Az adatkezelési cél megvalósulásáig, illetve törvényben meghatározott időpontig

Az érintettek köre: Köztisztviselők, közalkalmazottak, közfoglalkoztatottak, munkavállalók

Az adatok forrása: Közvetlenül az érintettektől

 

15. Adatkezelés megnevezése: Teljesítményértékelés rendszerben kezelt adatok

Az adatkezelés célja: A köztisztviselők teljesítményértékelésének megvalósítása a közszolgálati tisztviselőkről szóló jogszabályok alapján a TÉR rendszerben

Az adatkezelés jogalapja: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 130. §

Az adatkezelés időtartama: Az adatkezelési cél megvalósulásáig, illetve törvényben

meghatározott időpontig

Az érintettek köre: Köztisztviselők

Az adatok forrása: A vezetők értékelése alapján

 

16. Adatkezelés megnevezése: Köztisztviselők tanulmányi kötelezettségének nyilvántartása

Az adatkezelés célja: A köztisztviselők részére előírt tanulmányi kötelezettségek teljesítéséhez azok nyilvántartása, valamint adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése

Az adatkezelés jogalapja: a közszolgálati tisztviselők továbbképzéséről szóló 273/2012. (IX.28.) Korm. rendelet 9. § (8) bekezdés

Az adatkezelés időtartama: Az adatkezelési cél megvalósulásáig, illetve törvényben meghatározott időpontig

Az érintettek köre: Köztisztviselők

Az adatok forrása: A köztisztviselők tanulmányainak előírása, képzés kiválasztása, tanulmányok elvégzése

 

17. Adatkezelés megnevezése: Belső ellenőrzési nyilvántartás

Az adatkezelés célja: A lefolytatott ellenőrzések és a kapcsolódó intézkedési tervek nyilvántartása

Az adatkezelés jogalapja: 370/2011. (XII.31.) Korm. rendelet a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről

Az adatkezelés időtartama: Keletkezéstől számított 10 év

Az érintettek köre: Ellenőrzéssel érintettek köre

Az adatok forrása: Az Önkormányzat belső anyagai

 

18. Adatkezelés megnevezése: Adattovábbítási nyilvántartás

Az adatkezelés célja: az adattovábbítás jogszerűségének ellenőrzése, valamint az érintett tájékoztatása céljából

Az   adatkezelés   jogalapja:   Az   információs   önrendelkezési   jogról   és   az

információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

Az adatkezelés időtartama: Személyes adatok 5 év, Különleges adatok 20 év

Az érintettek köre: Személyes adat továbbításával érintettek

Az adatok forrása: Az Önkormányzat nyilvántartásai

 

19. Adatkezelés megnevezése: Szerződés nyilvántartás

Az adatkezelés célja: az Önkormányzat szerződéseinek nyilvántartása

Az adatkezelés jogalapja: Szerződésenként változó

Az adatkezelés időtartama: Szerződésenként változó

Az érintettek köre: A szerződésekben szereplő személyek, valamint a szerződő partnerek

Az adatok forrása: Szerződéskötés

 

http://sagvar.hu/engedelyeknyilvantart.htm

 

https://www.nyilvantarto.hu/hu/

 

2023. április

  1. Üzletek működési engedélyéről vezetett nyilvántartás (működő, megszűnt) 210/2009. Korm. rendelet 6.§ (1) bekezdése alapján,
  2. Ipari tevékenység gyakorlására szolgáló telepekről vezetett nyilvántartás a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól szóló 57/2013. (II. 27.) Korm. rendelet 10.§ (2) bekezdése,
  3. Magánszálláshelyek nyilvántartása a szálláshely-szolgáltatási tevékenység folytatásának részletes feltételeiről és a szálláshely-üzemeltetési engedély kiadásának rendjéről szóló239/2009. (X. 20.) Korm. rendelet 12. § (1) bekezdése
  4. Vásárokról és piacokról nyilvántartás a vásárokról és piacokról szóló 55/2009. (III.13.) Korm. rendelet 4§. (5) bekezdése alapján
  5. Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatás nyilvántartása a Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatásról szóló 173/2003. (X.28.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdése alapján
  6. Méhészkedés nyilvántartása a méhállományok védelméről és a mézelő méhek egyes betegségeinek megelőzéséről és leküzdéséről szóló 70/2003. ( VI.27.) FVM rendelet 2. §-a alapján.
  7. Állattartási tevékenység nyilvántartása az Állategészségügyi Szabályzat kiadásáról szóló 4/1997. (V.28.) FM rendelet 34. §. (1) bekezdése alapján
  8. Ingatlanközvetítők nyilvántartása a társasházkezelő, az ingatlankezelő, az ingatlanközvetítő, valamint az ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő szolgáltatói tevékenység üzletszerűen történő végzésének feltételeiről és a nyilvántartásba vétel részletes szabályairól szóló 23/2013. ( VI.28.) NGM rendelet 4. § (1) bekezdése alapján
  9. A zenés, táncos rendezvények nyilvántartása a zenés, táncos rendezvények működésének biztonságosabbá tételéről szóló 23/2011. (III. 8.) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdése alapján
  10. Közösségi szabályszegők nyilvántartása a vonatkozó önkormányzati rendelet alapján
  11. A település közigazgatási területén lakcímmel rendelkező polgárok nyilvántartása a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény 7. § (3) bekezdése alapján

 

 http://sagvar.hu/engedelyeknyilvantart.htm

 

https://www.nyilvantarto.hu/hu/

 

 2. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái

 http://sagvar.hu/engedelyeknyilvantart.htm

 

https://www.nyilvantarto.hu/hu/

 

 

2021. április

-

 3. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja

 http://sagvar.hu/engedelyeknyilvantart.htm

 

https://www.nyilvantarto.hu/hu/

 

2021. április

-

 4. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei

 Másolt oldalanként fizetendő összeg: színes másolat  

 250 Ft/oldal, fekete-fehér másolat 50 Ft/oldal.

 

2021. április

-

V. Közzétételi egység: Nyilvános kiadványok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címei

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 2. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványai témájának leírása

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 3. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 4. A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

VI. Közzétételi egység: Döntéshozatal, ülések

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A testületi szerv döntései előkészítésének rendje

Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének

16/2014. (XI.26.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/16/2023-03-02

 

2023. április

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:2014:16:1:-:-:-/1/10

 

 2. A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közreműködés (véleményezés) módja (erre szolgáló postai, illetve elektronikus levélcím)

Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének

16/2014. (XI.26.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/16/2023-03-02

 

2023. április

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:2014:16:1:-:-:-/1/10

 

 3. A testületi szerv döntéshozatalának eljárási szabályai

Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének

16/2014. (XI.26.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/16/2023-03-02

 

2023. április

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:2014:16:1:-:-:-/1/10

 

 4. A testületi szerv ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám)

Közösségi ház – Leitert tárgyaló

8655 Som, Ady Endre utca 35/A.

2021. április

 

 5. A testületi szerv megtartott üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága, üléseinek jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói

 

http://www.som.hu/dokumentumok

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

 

 6. A testületi szerv tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága

 Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2023. évi munkaterve

 

2023. január 16. (hétfő) 14.00

együttes testületi ülés Nyim és Ságvár képviselő-testületeivel.

Napirendi pontok:

  1. Javaslat a köztisztviselők 2023. évi illetményalapjáról szóló rendelet

   megalkotására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Javaslat a 2023. évi igazgatási szünet elrendelésére.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

 

2023. február 27. (hétfő) 14.00 óra

együttes testületi ülés Nyim és Ságvár képviselő-testületeivel.

Napirendi pontok:

1.      Javaslat a személyes gondoskodás körébe tartozó szociális alapellátásokról és a fizetendő térítési díjakról szóló 3/2014. (II. 06.) önkormányzati rendelet módosítására.

Előterjesztő: Kecskés Gábor polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

2.      Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2022. évi költségvetésének módosítására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

3.      Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi költségvetésének elfogadására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

4.      Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi közbeszerzési tervének elfogadására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

5.      Javaslat pályázat benyújtására a 2023. évi lakossági víz- és csatornaszolgáltatás támogatására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző. (Írásbeli előterjesztés.)

6.      Javaslat a központi orvosi ügyelet további működtetésével kapcsolatos döntés meghozatalára.

Előterjesztő: Kecskés Gábor polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

7.      Egyebek

Előterjesztő: Kecskés Gábor polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

    

2023. február 28. (kedd) 14.00 óra

rendes, nyilvános képviselő-testületi ülés

Napirendi pontok:

1.    A jogi és ügyrendi bizottság beszámolója a vagyonnyilatkozat benyújtási kötelezettségek teljesítéséről.

                        Előterjesztő: Bertalan Lajosné elnök (Szóbeli előterjesztés.)

2.    Javaslat az önkormányzat 2022. évi költségvetéséről szóló 3/2022. (II. 25.) önkormányzati rendelet módosítására.

                        Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

3.    Som Község Önkormányzata adósságot keletkeztető ügyleteiből eredő fizetési kötelezettségeinek megállapítása.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

4.    Javaslat Som Község Önkormányzata 2023. évi költségvetéséről szóló rendeletének megalkotására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

5.    Javaslat a közterületek elnevezésének, valamint az elnevezésük megváltoztatására irányuló kezdeményezés és a házszám-megállapítás szabályairól szóló 11/2014 (IX.24.) önkormányzati rendelet felülvizsgálatára.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

6.    Javaslat a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 16/2014. (XI. 26.) önkormányzati rendelet módosítására.

                        Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

7.    Javaslat a közterületek elnevezésének, valamint az elnevezésük megváltoztatására irányuló kezdeményezés és a házszám-megállapítás szabályairól szóló 11/2014 (IX.24.) önkormányzati rendelet felülvizsgálatára.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

8.    Javaslat Som község jelképeiről és a jelképek használatáról szóló 3/1994. (XI. 24.) önkormányzati rendelet felülvizsgálatára.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

9.    Javaslat egyes önkormányzati rendeletek hatályon kívül helyezésére.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

10. Javaslat az Egységes Somért Alapítvány és a Somi Polgárőr Egyesület 2022. évi elszámolásának elfogadására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

11.      Javaslat használati megállapodás megkötéséről az Egységes Somért Alapítvánnyal térfigyelő kamerarendszer eszközeinek átvételéről.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

12.      Javaslat Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének 2023. évi munka- és  rendezvénytervének elfogadására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

13.      Javaslat Som Község Önkormányzata közösségi színtere 2023. évi szolgáltatási tervének elfogadására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

14.      Javaslat Som Község Önkormányzatának 2023. évi éves összesített közbeszerzési tervének elfogadására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

15.      Tájékoztató a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról, valamint az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről.

            Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester, Budainé Vajk Ildikó jegyző

             (Írásbeli előterjesztés.)

16.      Egyebek

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

                 

2023. május 22. (hétfő) 14.00 óra

Együttes testületi ülés Nyim és Ságvár képviselő-testületeivel.

Napirendi pontok:

  1. Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi költségvetésének módosítására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Beszámoló a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2022. évi költségvetéséről.  

            Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

3.         Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2022. évi összefoglaló belső ellenőrzési jelentésének elfogadására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

4.         Beszámoló a Közös Önkormányzati Hivatal 2022. évi munkájáról.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

5.         Beszámoló az önkormányzatok 2022. évi gyermekjóléti és gyermekvédelmi feladatainak ellátásáról.

Előterjesztő: Gárdonyi-Bojás Lilla Alexandra családgondozó (Írásbeli előterjesztés.)

6.         Beszámoló a Ságvár és Környéke Önkormányzati Feladatellátó Társulás 2022. évi munkájáról.

Előterjesztő: Kecskés Gábor elnök (Írásbeli előterjesztés.)

7.         Beszámoló a települések közbiztonsági helyzetéről.

Előterjesztő: Siófoki rendőrkapitány (Írásbeli előterjesztés.)

8.         Beszámoló a települések 2022. évi tűzvédelmi helyzetéről.

Előterjesztő: Siófoki tűzoltóparancsnok (Írásbeli előterjesztés.)

9.         A DRV Zrt. beszámolója a nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtési tevékenységről.

Előterjesztő: DRV Zrt. (Írásbeli előterjesztés.)

11.      Egyebek.

       Előterjesztő: Kecskés Gábor polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

 

2023. május 23. (kedd) 14.00 óra

rendes, nyilvános testületi ülés

Napirendi pontok:

  1. Javaslat az Önkormányzat 2022. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló önkormányzati rendelet megalkotására.

             Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Javaslat Som Község Önkormányzata 2022. évi összefoglaló belső ellenőrzési jelentésének elfogadására.

            Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Javaslat az Önkormányzat 2023. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelet módosítására.

            Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Beszámoló a Takáts Gyula Megyei és Városi Könyvtár 2022. évi tevékenységéről.

Előterjesztő: Takáts Gyula Megyei és Városi Könyvtár (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Tájékoztató a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról, valamint az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről.

            Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester, Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Egyebek.

       Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

 

2023. augusztus 8. (kedd) 14.00 óra

rendes, nyilvános képviselő-testületi ülés

Napirendi pontok:

1.         Döntés pályázat benyújtásáról: szociális tűzifa 2023.

             Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

2.         Egyebek.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

2023. szeptember 25. (hétfő) 14.00 óra

 együttes testületi ülés Nyim és Ságvár testületeivel

Napirendi pontok:

1.         Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi I. félévi költségvetési beszámolójának elfogadására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

2.         Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi költségvetésének módosítására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó (Írásbeli előterjesztés.)

3.         Egyebek

Előterjesztő: Kecskés Gábor polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

 

2023. szeptember 26. (kedd) 14.00 óra

rendes, nyilvános képviselő-testületi ülés

Napirendi pontok:

1.         Javaslat az önkormányzat 2023. évi I. félévi beszámolójának elfogadására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

2.         Javaslat az önkormányzat 2023. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelet módosítására.                     

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

  1. Javaslat a szociális tűzifa támogatás helyi szabályairól szóló rendelet megalkotására.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

4.         Tájékoztató az Önkormányzat adózási helyzetéről.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

5.         Döntés a Bursa Hungarica Felsőoktatási Ösztöndíjrendszer 2024. évi fordulójához való csatlakozásról.

 Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

6.         Tájékoztató a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról, valamint az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről.

 Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester, Budainé Vajk Ildikó jegyző

(Írásbeli előterjesztés.)

7.         Egyebek.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

 

2023. október 19. (csütörtök) 17 óra 30

Közmeghallgatás

Napirendi pontok:

  1. Beszámoló a 2023. évi munkáról.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester és a képviselő-testület

(Szóbeli előterjesztés.)

  1. A 2024. évi tervek és elképzelések ismertetése.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester és a képviselő-testület

(Szóbeli előterjesztés.)

2023. november 27. (hétfő) 14.00 óra

együttes testületi ülés Nyim és Ságvár testületeivel

Napirendi pontok:

1.         Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi ¾éves beszámolójának elfogadására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

2.         Javaslat a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal 2023. évi költségvetésének módosítására.

Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó (Írásbeli előterjesztés.)

3.         Egyebek

Előterjesztő: Kecskés Gábor polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

 

2023. november 28. (kedd) 14.00 óra

rendes, nyilvános képviselő-testületi ülés

Napirendi pontok:

1.         Javaslat az önkormányzat 2023. évi ¾ éves gazdálkodásáról szóló beszámoló elfogadására.

             Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

2.         Javaslat az önkormányzat 2023. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelet módosítására.

            Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

3.         Javaslat a helyi adókról szóló önkormányzati rendelet felülvizsgálatára.

            Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

4.         A közterületek használatának rendjéről szóló önkormányzati rendelet felülvizsgálata.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

5.         A helyi köztemetőről és a temetkezés rendjéről szóló önkormányzati rendelet felülvizsgálata.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

6.         A nem közművel összegyűjtött háztartási szennyvíz begyűjtésére vonatkozó helyi közszolgáltatásról szóló önkormányzati rendelet felülvizsgálata.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

7.         Javaslat Som Község Önkormányzata 2023. évi belső ellenőrzési tervének elfogadására.

            Előterjesztő: Budainé Vajk Ildikó jegyző (Írásbeli előterjesztés.)

8.         Tájékoztató a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról, valamint az előző ülés óta tett fontosabb intézkedésekről.

            Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester, Budainé Vajk Ildikó jegyző

            (Írásbeli előterjesztés.)

9.         Egyebek.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Szóbeli előterjesztés.)

 

2023. november 27. (hétfő) 16.00 óra

rendes, zárt képviselő-testületi ülés

1.         Döntés a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjrendszer 2023. évi fordulójára beérkezett pályázatok támogatásáról.

Előterjesztő: Kovács Szilveszter polgármester (Írásbeli előterjesztés.)

 

 

 

 

2023. április

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1241

 

 7. A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje

 Som Község Önkormányzata Képviselő-testületének

16/2014. (XI.26.) önkormányzati rendelete

a Képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/16/2023-03-02

 

 

2023. április

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:2014:16:1:-:-:-/1/10

 

 8. A testületi szerv üléseinek napirendje

 http://www.som.hu/dokumentumok

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

 9. A testületi szerv döntéseinek felsorolása

 http://www.som.hu/dokumentumok

 

A hatályos rendeletek az alábbi oldalon elérhetők:

https://or.njt.hu/onkorm/-:13:2434:-:-:1:-:-:-/1/10

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

VII. Közzétételi egység: A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A testületi szerv döntéseinek felsorolása

 http://www.som.hu/dokumentumok

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

 2. A testületi szerv döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel)

 http://www.som.hu/dokumentumok

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

 3. A testületi szerv szavazásának nyilvános adatai, ha azt jogszabály nem korlátozza

 http://www.som.hu/dokumentumok

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

 4. A jogszabályok előkészítésében való társadalmi részvételről szóló törvény alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 5. A jogszabályok előkészítésében való társadalmi részvételről szóló törvény alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 6. A helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától

http://www.som.hu/dokumentumok

 

Folyamatos

http://www.som.hu/dokumentumok

 

 7. Összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

 

VIII. Közzétételi egység: Pályázatok

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk

http://www.som.hu/aktualitasok

 

 

Folyamatos

http://www.som.hu/aktualitasok

 

IX. Közzétételi egység: Hirdetmények

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények

http://www.som.hu/aktualitasok

 

 

Folyamatos

http://www.som.hu/aktualitasok

 

X. Közzétételi egység: Közérdekű adatok igénylése

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1158

 

2018.

-

 2. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve

 Budainé Vajk Ildikó jegyző

2018.

-

 3. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység elérhetősége (postacíme, földrajzi helye, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levélcíme)

Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal

8654 Ságvár, Fő utca 16.

Tel: 84/580-022/19

Fax: 84/380-011

e-mail: jegyzo@sagvar.hu

ügyfélfogadás rendje:

Hétfő-Csütörtök: 8.00-12.30, 13.00-15.30

 Péntek: 8.00- 12.00

 

2018.

-

 4. Az adatvédelmi felelős vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve

 Dr. Fejes Péter

 drfejes.peter@hanganov.hu

2021. április

-

 5. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai

 Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 30. § (3) bekezdésében foglaltak alapján a 2022. január 1. és december 31. közötti időszakban közérdekű adatigénylés nem érkezett.

 

2023. április

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 30. § (3) bekezdésében foglaltak alapján a 2021. január 1. és december 31. közötti időszakban 1 db közérdekű adatigénylés érkezett.

 

 6. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 7. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

XI. Közzétételi egység: Közzétételi listák

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös közzétételi lista

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

 2. A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó egyedi közzétételi lista

A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

3. Gazdálkodási adatok

3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések

I. Közzétételi egység: Vizsgálatok, ellenőrzések listája

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos - nyilvános megállapításokat tartalmazó - vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása

Belső ellenőri jelentés 2022:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1341

 

2023. június

Belső ellenőri jelentés 2021:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1276

 

2020:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1182

 

II. Közzétételi egység: Az Állami Számvevőszék ellenőrzései

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai

 http://www.sagvar.hu/content/dok/KozzeteteliListak/Onkormanyzat/08_ASZIntegritasJelentes_Somogy.pdf

 

2021. április

 

III. Közzétételi egység: Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok

Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A szervre vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

IV. Közzétételi egység: A működés eredményessége, teljesítmény

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk

Jegyzői beszámoló a Hivatal munkájáról 2022. a 95. oldaltól:

http://www.sagvar.hu/content/dok/Testuleti/2023/Egyuttes_20230525_jegyzokonyv.pdf

 

 

2023. június

Jegyzői beszámoló a Hivatal munkájáról:

2021

http://www.sagvar.hu/content/dok/Testuleti/2022/Egyuttes_20220525_jegyzokonyv.pdf

 

2020

http://www.sagvar.hu/content/dok/Polgarmesteri/2021/Egyuttes_20210527_jegyzokonyv.pdf

 

V. Közzétételi egység: Működési statisztika

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk

OSAP – 2022:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1357

 

2023. április

2021:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1160

 

3.2. Költségvetések, beszámolók

I. Közzétételi egység: Éves költségvetések

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetései

2023:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2023/2

 

 

 

2023. április

A közzétételt követő 10 évig.

2022:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2022/3

 

2021:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/321461

 

2020: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/320876

 

2019: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/323053

 

2018: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/321818

 

2017: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/321148

 

2016:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/321157

 

2015:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322663

 

2014:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322285

 

2013:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322566

 

II. Közzétételi egység: Számviteli beszámolók

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv számviteli törvény szerinti beszámolói

2022:

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1360

 

2023. június

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1166

 

III. Közzétételi egység: A költségvetés végrehajtása

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szervnek a költségvetés végrehajtásáról - a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal - készített beszámolói

2022:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2023/10

 

 

 

2023. május

A közzétételt követő 10 évig.

2021: https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2022/8

 

2020:

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2021/10

 

2019:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322961

 

2018: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322189

 

2017: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322435

 

2016: https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/321519

 

2015:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322990

 

2014:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322276

 

2013:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322726

 

 

3.3. Működés

I. Közzétételi egység: A foglalkoztatottak

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok

 2023:

 foglalkoztatottak létszáma: 11 fő

 közfoglalkoztatottak létszáma: 0 fő

 választott tisztségviselők: 5 fő,

 személyi juttatások: 20 621 e Ft,  

 járulékok: 2 772 e Ft

 

2023. április

2022:

foglalkoztatottak létszáma: 11 fő

közfoglalkoztatottak létszáma: 1 fő

választott tisztségviselők: 5 fő

személyi juttatások: 20 774 e Ft,  

járulékok: 2 673 e Ft

 

 2. A vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege

A képviselő-testület 112/2019. (X. 18.) önkormányzati határozatával a polgármester tiszteletdíját az Mötv. 71. § (5) bekezdése alapján, figyelembe véve a település lakosságszámát, a polgármester illetményének 50%-ában, vagyis 199 450 Ft/hó összegben állapította meg 2019. október 13-tól kezdődően.   A költségtérítés mértékét  az Mötv. 71. § (6) bekezdése alapján illetményének 15%-ában, vagyis 29 918 Ft/hó összegben határozta meg 2019. október 13-tól kezdődően.

A képviselő-testület 114/2019. (X. 18.) önkormányzati határozatával az alpolgármester tiszteletdíját az Mötv. 80. § (2) bekezdése alapján 179 505  Ft/hó összegben állapította meg. A költségtérítés mértéke tiszteletdíjának 15%-a, vagyis  26 926 Ft/hó 2019. október 13-tól kezdődően.

 

Az önkormányzati képviselőnek, a bizottsági elnöknek és tagnak járó tiszteletdíjról szóló 15/2014. (X.20.) önkormányzati rendelet:

https://or.njt.hu/onkormanyzati-rendelet/322788

 

2019. október

https://or.njt.hu/eli/v01/400279/r/2014/15/2014-10-21

 

 3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve

Az Önkormányzat a dolgozók részére 2023. évben havonta 1.000 Ft/fő összegű bankszámla hozzájárulást ad, mely negyedévente a munkabérfizetés napján kerül átutalásra a dolgozók bankszámlájára.

 

2023. április.

Az Önkormányzat a dolgozók részére 2022. évben havonta 1.000 Ft/fő összegű bankszámla hozzájárulást ad, mely negyedévente a munkabérfizetés napján kerül átutalásra a dolgozók bankszámlájára.

 

II. Közzétételi egység: Támogatások

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek neve

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1358

 

2023. június

A táblázat tartalmazza az előző évek támogatásait is.

 2. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja

 Az 1. pont tartalmazza.

2023. június

-

 3. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások összege

 Az 1. pont tartalmazza.

2023. június

-

 4. A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatási program megvalósítási helye

 Az 1. pont tartalmazza.

2023. június

-

III. Közzétételi egység: Szerződések

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével
A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött - általános forgalmi adó nélkül számított - ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni.
Az időszakonként visszatérő - egy évnél hosszabb időtartamra kötött - szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani

http://www2.itworx.hu/cgi-bin/itworx/download.cgi?vid=775&uid=-1&dokid=1174

 

2021. április

A táblázat tartalmazza az előző évek szerződéseit is.

IV. Közzétételi egység: Koncessziók

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

V. Közzétételi egység: Egyéb kifizetések

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei

 A közérdekű adat a szervnél nem áll rendelkezésre.

-

-

VI. Közzétételi egység: Európai Unió által támogatott fejlesztések

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések

http://www.som.hu/palyazatok

 

2021. 04. 12.

http://www.som.hu/palyazatok

 

VII. Közzétételi egység: Közbeszerzés

 Adat megnevezése

 

A legutóbbi

módosítás ideje

Archívum

 1. Közbeszerzési információk: éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről

http://www.som.hu/dokumentumok/kozbeszerzesi-terv

 

2023. március

http://www.som.hu/dokumentumok/kozbeszerzesi-terv

 

 

Tájékoztató

a közrdekű adatigénylések szabályairól

A közérdekű adatok megismerésére irányuló kérelmek intézésnek, továbbá a kötelezően közzéteendő adatok nyilvánosságra hozatalának rendjéről szóló szabályzat alapján – amely a fenti táblázat X. Közzétételi egység: Közérdekű adatok igénylése című pontjában letölthető - A közérdekű, valamint a közérdekből nyilvános adat megismerése iránt

  • szóban,
  • írásban vagy
  • elektronikus úton

bárki igényt nyújthat be.

Szóbeli igények benyújtása

  1. személyesen: a Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén, ügyfélfogadási időben.
  2. telefonon a következő telefonszámokon: + 36 84 580 022

Írásbeli igények benyújtása

  1. személyesen: a Ságvári Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén benyújtva,
  2. postai úton: a jegyzőnek/elnöknek címzett levélben,
  3. elektronikus úton: a jegyzo@sagvar.hu e-mail címre küldött levélben történhet.

A közérdekű adat, közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló igények teljesítéséről a jegyző gondoskodik.

Az adatigénylésnek közérthető formában és – amennyiben ezt az adatot kezelő közfeladatot ellátó szerv aránytalan nehézség nélkül teljesíteni képes – az igénylő által kívánt technikai eszközzel, illetve módon kell eleget tenni. Ha a kért adatot korábban már elektronikus formában nyilvánosságra hoztuk, az igény teljesíthető az adatot tartalmazó nyilvános forrás megjelölésével is.

A közérdekű adat, közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló igénynek a tudomásra jutást követő – legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 15 napon belül eleget tenni. Az adatigénylést nem lehet elutasítani arra való hivatkozással, hogy annak közérthető formában nem lehet eleget tenni.

Az Info törvény 29. § (3) bekezdése alapján: „Az adatot kezelő közfeladatot ellátó szerv az adatigénylés teljesítéséért - az azzal kapcsolatban felmerült költség mértékéig terjedően - költségtérítést állapíthat meg, amelynek összegéről az igénylőt az igény teljesítését megelőzően tájékoztatni kell.”

A költségtérítés összege megállapításának szabályai a fenti szabályzatban megtalálhatók.

A közérdekű adat megismerésére vonatkozó igény elutasítása vagy a teljesítési határidő eredménytelen eltelte esetén, valamint az adatigénylés teljesítéséért megállapított költségtérítés összegének felülvizsgálata érdekében az adatigénylő jogosult bírósághoz fordulni. A pert az igény elutasításának közlésétől, a határidő eredménytelen elteltétől, illetve a költségtérítés megfizetésére vonatkozó határidő lejártától számított 30 napon belül kell megindítani a közfeladatot ellátó szerv ellen.

Az igénylő dönthet úgy is, hogy az adatkezelő jogsértő eljárása miatt a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) vizsgálatát kezdeményezi.